Published on ekapija: Link
Veb aplikacija Ghaneely, koju je razvila beogradska firma TailorMade Production u saradnji sa egipatskom advertajzing agencijom FP7, osvojila je zlatnu nagradu na prestižnom Dubai Lynx festivalu. Ovo je najznačajniji festival kreativne industrije na Bliskom istoku, na kome su predstavljeni radovi iz svih zemalja Bliskog istoka i Severne Afrike.
Nagrada je dodeljena u kategoriji Media/Upotreba društvenih mreža, navodi se u saopštenju TailorMade Production.
Kreativna ideja je delo agencije FP7, koja je nosilac licence McCann Erickson za Bliski Istok, dok je za dizajn i produkciju bio zadužen beogradski TailorMade.
Ova kampanja je služila promociji aplikacije namenjene za streaming muzike i rađena je za egipatskog telekom operatera Orange.
Promo aplikacija je interaktivna, a korisnici mogu da izaberu muzički žanr dok gledaju video spot.
– Prema kreativnoj ideji našeg partnera, izazov je bio uklopiti video spot sa različitim muzičkim temama i žanrovima. Upravo to čini ovu aplikaciju zanimljivom i drugačijom, jer je sve fantastično sinhronizovano, tako da se ples uklapa sa bilo kojom pesmom koju izaberete. Eksperimentisali smo sa dosta muzičkih pravaca, ali je ipak odlučeno da idemo sa lokalnom muzikom. Kampanja je dostigla viralni uspeh, korisnici su čak kreirali svoje sadržaje na osnovu ovog spota i delili na društvenim mrežama – kaže direktor digitala u TailorMade Produkciji Miloš Tanasijević.
Sajt i aplikacija su se na društvenim mrežama proširili preko noći i postali jedna od najzanimljivijih stvari za šerovanje. Ghaneely aplikacija je za nekoliko meseci imala više od 20 miliona pregleda na društvenim mrežama.